Alles in huis voor Bedrijven met digitale ambities

Meer prospects krijgen
U wilt meer bezoekers naar uw site trekken. Met als doel deze ‘leads’ om te turnen in klanten. U kunt verschillende instrumenten inzetten om bezoekers te trekken. Van e-mailings tot social media.
Wat u ook kiest, twee zaken zijn belangrijk voor succes. Past uw boodschap (content) bij de ontvanger en zijn alle instrumenten op elkaar afgestemd. Om dit te faciliteren zonder veel tijd erin te hoeven steken, kan marketing automation uitkomst bieden.

website als visitekaartje
Vaak is de website het eerste wat mensen van uw bedrijf zien . Het is dan ook een belangrijk visitekaartje voor uw bedrijf.
Wij kunnen u helpen uw website te optimaliseren. Door te zorgen dat structuur, navigatie en content goed zijn. En door website en overige communicatie kanalen op elkaar af te stemmen. U wilt toch 1 gezicht naar buiten? Soms helpen kleine dingen al. Zoals een goed bedrijfsprofiel op Google hebben staan.

Campagnes en acties
U wilt een actie doen voor een bepaald doel. Of met een campagne uw bedrijf onder de aandacht brengen. Wat het ook is, wij kunnen u helpen bij het bepalen van uw doelgroep, vormgeven van de actie en realisatie ervan.
Wilt u snel resultaat? Dan maken we gebruik van (betaalde) advertenties op Facebook en Google Ads, om bekendheid en traffic te genereren. We noemen dit Search Engine Advertising (SEA).

Monitoren en verbeteren
Het is raadzaam om de resultaten van uw commerciële activiteiten te monitoren. Zo kunt u zo nodig bijsturen en continu verbeteren. We kunnen u hierbij helpen door goede meetcriteria te hanteren en periodiek alle activiteit op uw website te meten en te analyseren mbv onderzoek en tools als Google Analytics. Met deze informatie kan de vindbaarheid van uw bedrijf op Internet geoptimaliseerd worden (zo hoog mogelijk in de ranking). We noemen dit Search Engine Optimalization (SEO).

Meer inzicht in klanten
Data -en data-analyse zijn essentieel voor het succes van uw bedrijf.
Door beschikbare klantdata in uw bedrijf systemen te verzamelen en te analyseren leert u uw klanten en doelgroepen beter kennen en kunt u ze gerichter benaderen.
Resultaat voor u: hogere respons, meer klantentrouw en meer verkopen.

Interactie met uw klant
U kunt op verschillende manieren met (potentiële) klanten communiceren. Via Email, telefoon, website, social media. Hoe persoonlijker de communicatie, hoe beter.
De ultieme klantinteractie krijgt u met Messenger bots of chatbots. Hiermee vindt er een ‘persoonlijke’ dialoog plaats tussen klant en uw virtuele werknemer. Het aantal Messenger gebruikers (Whatsapp, Facebook Messenger, Google) is inmiddels hoger dan het aantal gebruikers van social media als Instagram en Twitter. We vertellen u graag meer hierover. Zie ook onze aanbieding.
Zij gebruiken onze technologie:





Maak gebruik van onze introductie aanbieding